webs municipals
CACatalà ESCastellano
Identifica't

SEU

Serveis i Tràmits

  • Menu
SEU
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Volant d'empadronament
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Liquidacions
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Normativa
    • Actes i acords
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Dret d'accés a informació pública
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Queixes i suggeriments
    • Presentació de factures
 

No reaprofiti els formularis PDF que tingui desats al seu ordinador i descarreguil's de nou cada vegada que sol·liciti un nou tràmit. Aquests formularis s'actualitzen periòdicament degut a canvis normatius i/o possibles errors.

Ha de fer servir el visor gratuït Adobe Acrobat Reader per tal d'emplenar els formularis PDF amb el teclat.

Sol·licitud de certificat d'empadronament

Descripció

Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica de manera fefaent l’empadronament.

Si només necessita un volant d'empadronament, pot descarregar-lo al moment des de la seva carpeta ciutadana, a la pàgina dades del padró d'habitants (és necessària identificació via certificat digital o idCAT mobil).

Finalitat

El document que certifica de manera fefaent l’empadronament de:

  • Una persona en un domicili (ja sigui actual o històric, és a dir del temps de residència en diferents domicilis del municipi amb anterioritat).
  • Diverses persones que viuen en un mateix habitatge (certificat col·lectiu).
  • Una persona difunta que residia en un domicili.

En el cas dels certificats col·lectius, per defecte, s’expediran de manera numèrica sense dades dels convivents.

En el cas que es requereixin les dades de les persones del domicili caldrà disposar del consentiment de cessió de dades padronals de cada persona empadronada al domicili. Trobareu el full d’autorització de sol·licitud de dades del padró d’habitants tan per a persones majors com menors d’edat als models complementaris del final de la fitxa del tràmit.

Qui ho pot presentar

La persona interessada o afectada pel tràmit (o en els supòsits baixa o defunció, la persona que acrediti un interès legal i directe) o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Terminis de Presentació

Durant tot l'any

Presentació

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Òrgan Gestor

Estadística

Termini de resolució

Tres mesos a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).

Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa bàsica
  • Resolució de 17 de febrer de 2020 i Resolució de 3 de febrer de 2023, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
  • Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
Pagament de taxes

Taxa segons Ordenança 07 Fiscal - Taxa per l’expedició de documents administratius.

Informació Addicional

Requisits previs:

  • Estar o haver estat empadronat al municipi.
Documentació relacionada
Autorització de sol·licitud de dades del padró d'habitants (INS185, si s'escau)

Sol·licitud de Certificat d'Empadronament (INS034)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documentació requerida
Sol·licitud de certificat d'empadronament (INS034)
Autorització de sol·licitud de dades del padró d'habitants (INS185)
En el cas de demanar certificat col·lectiu, referit a les dades de tota la família (indicar nom, dos cognoms i DNI -o data de naixement en el cas de menors de 14 anys- de tots els membres de la família).
Llibre de familia
(en el cas de menors de 14 anys sense DNI).
Documentació que acrediti l'interès legal i directe de la persona sol·licitant
(en cas de persones de baixa o difuntes).
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU