Queixes, suggeriments i propostes d'actuació o millora.
La ciutadania té dret a formular queixes, suggeriments i propostes d'actuació o millora amb relació al funcionament dels serveis públics (per exemple sobre l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, etc.). Aquest tràmit ho facilita.
Qualsevol persona interessada o el seu representant degudament acreditat/ada.
Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Tres mesos a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).
Les ordinàries del procediment administratiu.
Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Aquest tràmit no té taxa associada.
Sol·licitud de Queixa / suggeriment / incidència (instància genèrica).