Subvencions destinades a finançar programes i activitats educatives per part de les Associacions de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) / Associacions de Famílies d’Alumnes (AFA) dels diferents centres educatius del Municipi d’Amposta
La finalitat d’aquestes subvencions és fomentar i reforçar la realització, per part de les
AMPES/AFES, d’activitats que promoguin la integració i la cohesió social des de la vessant
educativa.
Associacions de Mares i Pares d’Alumnes / Associacions de Famílies d’Alumnes dels centres educatius del municipi d’Amposta, degudament inscrites al Registre d’Entitats de l’Ajuntament
El que indiqui la convocatòria
Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Educació
Sis mesos a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).
Les ordinàries del procediment administratiu.
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
- Reglament (UE) 2016/679 de el Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa a el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades o RGPD).
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
- Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el reglament de la llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
Aquest tràmit no té taxa associada.
Requisits i acreditació:
- Podran sol·licitar aquesta subvenció les Associacions de Mares i Pares d’Alumnes / Associacions de Famílies d’Alumnes dels centres educatius del municipi d’Amposta, degudament inscrites al Registre d’Entitats de l’Ajuntament, que es trobin al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i sempre que no figurin incloses en altres programes específics de l’Ajuntament.
- Que es trobin al corrent dels seus deutes amb l’Ajuntament, i que no estiguin incursos en cap dels supòsits de prohibició per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora previstos en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre General de Subvencions (LGS).
- Que tinguin seu social al terme municipal d’Amposta.
- Complir qualsevol altra obligació legal o reglamentària que els pugui afectar.
- Les sol·licituds es presentaran al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta per via presencial o telemàtica, dintre del termini màxim fixat.
Sol·licitud de subvenció a associacions AMPA/AFA per a la realització de programes i activitats .
Formulari de comunicació de dades del creditor, només en cas fraccionament o ajornament, i només en el cas que sigui el primer cop que s'aporta o bé el compte bancari hagi canviat.
Certificat de titularitat bancària (si no s'ha aportat la comunicació de dades del creditor, i només en el cas que sigui el primer cop que s'aporta o bé el compte bancari hagi canviat).
Pressupost general d'ingressos i despeses de l'associació del curs objecte de la subvenció.
Document del CIF de l'entitat o associació o DNI del sol·licitant.
Programació general de les activitats previstes des de l'associació.
Declaració sobre si s'han demanat o obtingut, i quantitats, ajuts d'altres organismes amb la mateixa finalitat i exercici.