www.amposta.cat
CACatalà ESCastellano
Identifica't

SEU

Serveis i Tràmits

  • Menu
SEU
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Volant d'empadronament
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Liquidacions
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Normativa
    • Actes i acords
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Dret d'accés a informació pública
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Queixes i suggeriments
    • Presentació de factures
 

No reaprofiti els formularis PDF que tingui desats al seu ordinador i descarreguil's de nou cada vegada que sol·liciti un nou tràmit. Aquests formularis s'actualitzen periòdicament degut a canvis normatius i/o possibles errors.

Sol·licitud de subvenció a associacions i similars per a la realització de programes i activitats d'atenció social i semblants

Descripció

Concessió de subvencions per a la realització, per part de les Entitats socials, d’activitats, actuacions i conceptes de caire social, preferentment aquelles adreçades a l’atenció de persones amb problemàtica social, realització d’activitats d’atenció sanitària, social o complementàries a aquestes, al manteniment d’infraestructures i adquisició de material per al desenvolupament dels projectes, i d’altres semblants.

Podeu consultar les bases reguladores i la convocatòria a la pàgina d'ajuts de la web de l'Ajuntament d'Amposta.

Qui ho pot presentar

Qualsevol associació amb seu a algun municipi de la comarca del Montsià o de Terres de l’Ebre i que desenvolupen el projecte d’actuació a la ciutat d’Amposta , degudament inscrites al Registre d’entitats de l’Ajuntament amb un mínim d’un any d’antiguitat.

Terminis de Presentació
09/05/2025 00:01:00 - 09/06/2025 23:59:00
Presentació

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Òrgan Gestor

Serveis Socials

Termini de resolució

Tres mesos a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).

Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa bàsica
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
  • Reglament (UE) 2016/679 de el Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa a el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades o RGPD).
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el reglament de la llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Pagament de taxes

Aquest tràmit no té taxa associada.

Informació Addicional

Requisits previs:

  • Podran sol·licitar aquesta subvenció totes les Associacions amb seu a algun municipi de la comarca del Montsià o de Terres de l’Ebre i que desenvolupen el projecte d’actuació a la ciutat d’Amposta , degudament inscrites al Registre d’entitats de l’Ajuntament amb un mínim d’un any d’antiguitat.
  • Que es trobin al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, això com amb l’Ajuntament, i que no estiguin incursos en cap dels supòsits de prohibició per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora previstos en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre General de Subvencions (LGS).
  • Que compleixin amb les obligacions i no incórrer en els supòsits de prohibició establerts als articles 90.bis i 92.bis del Decret legislatiu 3/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya ( DOGC núm. 3791A, de 31.12.2002).
  • Complir qualsevol altra obligació legal o reglamentària que els pugui afectar.
  • Obligacions específiques dels beneficiaris d’aquestes subvencions: Els beneficiaris dels ajuts hauran de fer constar a tota la producció gràfica (opuscles, fullets publicitaris o informatius) i audiovisual el logotip i la col·laboració d’aquest Ajuntament.
Documentació relacionada
Declaració responsable d'estar al corrent de les obligacions tributàries (INS046) (si s'escau)

Formulari de comunicació de dades del creditor (INS017) (si s'escau)

Sol·licitud de subvenció per a entitats per activitats d'atenció social (INS119)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documentació requerida
Sol·licitud de subvenció a associacions i similars per a la realització de programes i activitats d'atenció social i semblants (INS119)
Declaració responsable d'estar al corrent de les obligacions tributàries (INS046)
(si no s'autoritza a l'Ajuntament a consultar les dades amb altres administracions).
Comunicació de dades del creditor (INS017)
Formulari de comunicació de dades del creditor, només en cas fraccionament o ajornament, i només en el cas que sigui el primer cop que s'aporta o bé el compte bancari hagi canviat.
Certificat de titularitat bancària
(si no s'ha aportat la comunicació de dades del creditor, i només en el cas que sigui el primer cop que s'aporta o bé el compte bancari hagi canviat).
CIF de l'entitat o associació o document identificatiu del sol·licitant
(DNI / NIE / passaport / permís de residència).
Pressupost general d'ingressos i despeses de l'associació previst per a l'any en curs
Estatuts vigents i document acreditatiu de la seva inscripció al registre públic
Certificat del nombre de socis
Pla de les activitats que es realitzaran des de l'associació
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU