webs municipals
CACatalà ESCastellano
Identifica't

SEU

Serveis i Tràmits

  • Menu
SEU
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Volant d'empadronament
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Liquidacions
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Normativa
    • Actes i acords
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Dret d'accés a informació pública
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Queixes i suggeriments
    • Presentació de factures
 

No reaprofiti els formularis PDF que tingui desats al seu ordinador i descarreguil's de nou cada vegada que sol·liciti un nou tràmit. Aquests formularis s'actualitzen periòdicament degut a canvis normatius i/o possibles errors.

Sol·licitud de transmissió de parada del Mercat Municipal

Descripció

Amb aquesta sol·licitud es pot demanar la transmissió d’una parada al Mercat Municipal, ja sigui Interior, dels dimarts o dels dissabtes (de la verdura).

Finalitat

Dintre del període de vigència de les llicències ( de 15 anys), l’autorització pot ser transmesa pel temps que resta de vigència a l’autorització inicial que es transmet.

Excepte causa justificada, no es podrà transmetre abans que transcorrin 1 any des de la seva obtenció. El transmetent no pot tornar a optar a cap nova llicència en el mateix mercat durant un període de cinc anys en cas que es reincorpori a l’activitat professional.

La transmissió únicament podrà facultar per a la venda de la mateixa classe d’articles comercialitzats pel titular cedent, excepte que raons de conveniència en la organització del mix comercial aconsellen admetre una altra tipologia de producte.

Per a poder perfeccionar la transmissió es necessari que l’adquirent acrediti complir tots els requisits exigibles per al desenvolupament de l’activitat que fixi la normativa vigent i el Reglament del Mercat o de la venda no sedentària d’Amposta.

En cas de jubilació, cessament, mort o d’impossibilitat sobrevinguda per a desenvolupar l’activitat per part de la persona titular, tenen dret preferent a la transmissió de l’autorització el cònjuge o parella de fet, els fills, els empleats i altres familiars que hagin col·laborat amb el titular en l’activitat. En els casos de dissolució i cessament en l’activitat d’una persona jurídica tenen dret preferent a la transmissió de les autoritzacions de què fora titular, aquelles persones que hagin exercit la venda per compte i en nom d’aquesta.

En cas de renúncia a una autorització sense que existeixi voluntat de transmissió d’aquesta, l’Ajuntament aplicarà el procediment previst per a la provisió de vacants en el Reglament.

Qui ho pot presentar

Qualsevol titular d’una llicència al Mercat Municipal.

Terminis de Presentació

Durant tot l'any

Presentació

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Òrgan Gestor

Comerç i Mercat Municipal

Termini de resolució

Tres mesos a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).

Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa bàsica
  • Reglament del Mercat Municipal d’Amposta (consultar pàgina d’ordenances i reglaments).
  • Reglament de la venda no sedentària a la ciutat d’Amposta (consultar pàgina d’ordenances i reglaments).
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
  • Reglament (UE) 2016/679 de el Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa a el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades o RGPD).
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el reglament de la llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Pagament de taxes

La transmissió, l’atorgament inicial de l’autorització o la renovació de l’autorització estarà subjecta al pagament de la taxa corresponent establint-se tres supòsits:

Transmissió per mort o jubilació de la persona titular o dissolució de la persona jurídica titular de la llicència:

  • Si la transmissió es fa a favor del cònjuge, fills o col·laterals fins el 4t grau de consanguinitat, o socis de l’entitat jurídica, la taxa per expedició de documents aplicable serà de 100,00 €.
  • Si la transmissió es fa a favor d’un tercer, la taxa per expedició de documents aplicable serà de 150,00 €.

Transmissió per situacions sobrevingudes del seu titular com poden ser els casos d’incapacitat permanent total, incapacitat permanent absoluta, gran invalidesa o situacions anàlogues degudament acreditades:

  • Si la transmissió es fa a favor del cònjuge, fills o col·laterals fins el 4t grau de consanguinitat, la taxa per expedició de documents aplicable serà de 150,00 €.
  • Si la transmissió es fa a favor d’un tercer, la taxa per expedició de documents aplicable serà de 200,00 €.

Transmissió per cessament voluntari del seu titular, sempre que hagi transcorregut 1 any des de la seva obtenció:

  • Si la transmissió es fa a favor del cònjuge, fills o col·laterals fins el 4t grau de consanguinitat, la taxa per expedició de documents aplicable serà de 200,00 €.
  • Si la transmissió es fa a favor d’un tercer, la taxa per expedició de documents aplicable serà de 250,00 €.
Informació Addicional

Requisits previs:

  • Tenir la perceptiva llicència d’ocupació del Mercat Municipal d’Amposta en vigència.
  • No tenir deutes amb l’Ajuntament.
  • Pagar la taxa corresponent a cada cas concret per a la transmissió.
  • Aportar tota la documentació requerida.
Documentació relacionada
Autorització d'obtenció de dades d'altres administracions (INS125)

Declaració responsable (INS193)

Ordre de domiciliació de càrrec directe SEPA (castellano/english) (INS178)

Ordre de domiciliació de càrrec directe SEPA (català/castellano) (INS179)

Sol·licitud de transmissió de parada del Mercat Municipal (INS192)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documents a aportar en tots els casos
Sol·licitud de transmissió de parada del Mercat Municipal (INS192)
Autorització d'obtenció de dades d'altres administracions (INS125)
Declaració responsable per a la transmissió, traspàs, canvi de titularitat i noves adquisicions de parades al Mercat Municipal (interior i exterior) (INS193)
Ordre de domiciliació de càrrec directe SEPA (INS178 o INS179)
Documents a aportar per part de la persona sol·licitant (transmetent)
Llicència d'ocupació
Informe o certificat d' OGT confirmant que no té deutes esdevinguts de la seva parada amb l'ajuntament
Documents a aportar per part de la persona a la que se li transmet la parada
Dues fotografies de carnet (del titular i dels treballadors en cas que n'hi hagi)
Contracte de treball dels treballadors (si n'hi ha)
Carnet de manipulador d'aliments si la venta està relacionada amb aliments (si s'escau)
Rebut de pagament de l'IAE o tribut que el substitueixi en tot cas
Declaració de l'alta al cens de l'IAE
Alta a la Seguretat Social (del titular i dels treballadors en cas que n'hi hagi, si s'escau)
Vida Laboral (del titular i dels treballadors en cas que n'hi hagi, si s'escau)
Assegurança de responsabilitat Civil
Certificat d'estar al corrent de pagament amb la Seguretat Social (del titular i dels treballadors en cas que n'hi hagi)
Certificat de no tenir deutes amb l'Ajuntament d'Amposta (s'ha de demanar a l'Oficina de Gestió Tributària, o bé emplenar l'autorització de dades)
Escriptura de constitució, en cas de ser societat
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU