webs municipals
CACatalà ESCastellano
Identifica't

SEU

Serveis i Tràmits

  • Menu
SEU
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Volant d'empadronament
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Liquidacions
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Normativa
    • Actes i acords
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Dret d'accés a informació pública
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Queixes i suggeriments
    • Presentació de factures
 

No reaprofiti els formularis PDF que tingui desats al seu ordinador i descarreguil's de nou cada vegada que sol·liciti un nou tràmit. Aquests formularis s'actualitzen periòdicament degut a canvis normatius i/o possibles errors.

Ha de fer servir el visor gratuït Adobe Acrobat Reader per tal d'emplenar els formularis PDF amb el teclat.

Renovació de la inscripció padronal per a estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent

Descripció

Renovació de la inscripció al Padró d'habitants que han de fer les persones estrangeres que no siguin nacionals d'un país membre de la Unió Europea ni de l'Espai Econòmic Europeu ni de Suïssa i que no disposin d'un permís de residència permanent.

Finalitat

La renovació és periòdica: cada dos anys comptats des de l'última inscripció al Padró o des de l'última renovació.

La no renovació comportarà la baixa de la inscripció al Padró per caducitat.

Totes les persones estrangeres no comunitàries empadronades i que no tinguin un permís de residència permanent han de renovar la inscripció padronal cada 2 anys des de la data d'empadronament inicial.

Les persones estrangeres podran:

  • Realitzar la seva renovació d'empadronament a Amposta.
  • Realitzar la renovació dels seus fills menors d'edat.
  • Realitzar la renovació dels seus representats.
Qui ho pot presentar

Totes les persones estrangeres no comunitàries, empadronades a Amposta, majors d'edat, i que no tinguin un permís de residència permanent.

Terminis de Presentació

Termini legal per fer la renovació: 2 mesos, a partir de la data de recepció de la carta.

Presentació

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Òrgan Gestor

Estadística

Termini de resolució

Tres mesos a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).

Efecte del silenci Administratiu
Estimatori
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa bàsica
  • Resolució de 17 de febrer de 2020 i Resolució de 3 de febrer de 2023, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
  • Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
Pagament de taxes

Aquest tràmit no té taxa associada.

Informació Addicional

Requisits previs:

  • La documentació per a la tramitació presencial ha de ser original i en suport paper, llevat que s'indiqui el contrari.
  • Ser estranger.
  • Estar empadronat/a al municipi.
  • És aconsellable portar la carta de l'Ajuntament.
Documentació relacionada
Sol·licitud renovació inscripció padronal (INS036)

Sol·licitud de renovació de la inscripció padronal per a estrangers no comunitaris sense autorització de residència

Documents a Presentar
Documents a aportar en tots els casos
Sol·licitud de renovació de la inscripció padronal per a estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent (INS036)
En el cas d'empadronament de persones majors d'edat
Targeta de residència
(document d'identitat en vigor que es demana a la carta, que és el que consta al Padró).
Passaport
(en cas de no disposar de targeta de residència).
Carta d'avís enviada per l'Ajuntament
En el cas d'empadronament de persones menors d'edat
NIE, passaport o permís de residència del menor
(en vigor); en el cas de menors de 14 anys no serà obligatori que disposin de NIE, passaport o document identificatiu del seu país d'origen. Per tant, amb el llibre de família o similar, partida de naixement o passaport dels pares (si allà hi figuren les dades del menor) serà suficient per realitzar qualsevol gestió padronal.
Llibre de família amb la inscripció del menor
(en el cas que el menor no disposa de NIE, passaport o document identificatiu del seu país d'origen).
Passaport d'un dels progenitors
Passaport d'un dels progenitors NIE, passaport o document identificatiu del seu país d'origen. Passaport en vigor, on també constin les dades identificatives del menor.).
Extracte literal de naixement
(en el cas que el menor no disposa de NIE, passaport o document identificatiu del seu país d'origen).
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU