webs municipales
CACatalà ESCastellano
Identifícate

SEDE

Servicios y Trámites

  • Menu
SEDE
✕
  • Mis Datos
    • Datos personales
    • Datos del padrón de habitantes
    • Volante de empadronamiento
    • Anotaciones en el registro
    • Expedientes
    • Buzón de notificaciones electrónicas
    • Portafirmas
    • Documentos
    • Recibos
    • Liquidaciones
    • Objetos tributarios
    • Mi Calendario fiscal
  • Publicaciones Oficiales
    • Oferta pública de empleo
    • Tablón de anuncios y edictos electrónicos
    • Normativa
    • Actas y acuerdos
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Suscripción o baja de notificaciones electrónicas
    • Presentación de documentación a expedientes en trámite
    • Solicitud de cita previa
    • Derecho de acceso a información pública
    • Oficinas de asistencia de registro
    • Validación de documentos
    • Quejas y sugerencias
    • Presentación de facturas
 

No reaproveche los formularios PDF que tenga guardados en su ordenador y descárguelos de nuevo cada vez que solicite un nuevo trámite. Estos formularios se actualizan periódicamente debido a cambios normativos y/o posibles errores.

Tiene que usar el visor gratuito Adobe Acrobat Reader para rellenar los formularios PDF con el teclado.

Sol·licitud d'accés a la informació pública

Descripción

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.

Finalidad.........

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.

S'entén per informació pública, la informació elaborada per l'Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats d'acord la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

L'exercici d'aquest dret no és condicionat a la concurrència d'un interès personal, no resta subjecte a motivació i no requereix la invocació de cap norma. No obstant, el sol·licitant pot exposar, amb caràcter potestatiu, els motius que justifiquen l'exercici del dret d'accés a la informació pública, els quals podran ser tinguts en compte en el moment de resoldre.

El dret d'accés a la informació pública pot ésser denegat o restringit si el coneixement o la divulgació de la informació comporta un perjudici per a:

  • La seguretat pública.
  • La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.
  • El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.
  • El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva.
  • Els drets dels menors d'edat.
  • La intimitat i els altres drets privats legítims.
  • El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.
  • També pot ésser denegat o restringit si la informació té la condició de protegida i així ho estableix expressament una norma amb rang de llei.

En el cas que es tracti d'informació que contingui dades personals, es pot donar accés a la informació, amb la prèvia ponderació raonada de l' interès públic en la divulgació i els drets de les persones afectades.

Quien lo puede presentar

La persona física a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda.

El dret d'accés a la informació pública es pot exercir a partir dels setze anys.

D'acord amb la disposició addicional primera de la Llei 19/2014, l'accés dels interessats als documents dels procediments administratius en tràmit es regeix pel que determina la legislació sobre règim jurídic i procediment administratiu.

En el cas de les matèries que tenen establert un règim d'accés especial, aquest accés es regulat per llur normativa específica, i amb caràcter supletori, per la Llei 19/2014.

Plazos de Presentación

Durant tot l'any

Presentación

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Organo Gestor

Secretaria

Plazo de resolución
  • Resolució: la notificació de la resolució s'efectuarà en el termini d'un mes, a comptar del dia següent a la recepció de la sol·licitud.
  • Pròrroga: aquest termini es pot prorrogar, si ho justifiquen el volum o la complexitat de la informació requerida, fins a un termini igual a la meitat de l'inicial. La pròrroga i les causes que la motiven han d'ésser comunicades a l'interessat.
  • Suspensió: només es pot produir la suspensió en els casos establerts expressament per la Llei 19/2014 i per la legislació general sobre règim jurídic i procediment administratiu.
Efecto del silencio Administrativo
Estimatorio
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa básica
  • Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques."
  • Ordenança Fiscal núm. 7 (taxa per l'expedició de documents administratius).
Pago de tasas

L'accés a la informació pública és gratuït.

No obstant, l'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica establerta a l'ordenança Fiscal núm. 7 (taxa per l'expedició de documents administratius).

Información Adicional

Requisits previs:

Cal que la sol·licitud d'accés a la informació permeti tenir constància de:

a) La identitat del sol·licitant.

b) La informació precisa a la qual es vol tenir accés, sense necessitat d'indicar cap document ni expedient concrets.

c) La forma o el format en què es prefereix tenir accés a la informació.

d) Una adreça de contacte, preferentment electrònica, que serveixi per a les comunicacions entre el sol·licitant i l'Administració.

Documentación relacionada
Sol·licitud d'accés a la informació pública (instància genèrica)

Nivel de identificación del solicitante
Substancial:
Acceso mediante sistema Vàlid
Documentos a Presentar
Documentació requerida
Sol·licitud d'accés a la informació pública (instància genèrica)
Consentiment
Consentiment exprés i signat del titular de les dades (en el cas que la informació que es pretengui obtenir contingui dades personals de tercers dels que no es tingui empara legal d'accés).
  • Tramitación Online
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
    • Cartas de servicios
    • Actuaciones administrativas automatizadas
  • Información de interés
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU