webs municipales
CACatalà ESCastellano
Identifícate

SEDE

Servicios y Trámites

  • Menu
SEDE
✕
  • Mis Datos
    • Datos personales
    • Datos del padrón de habitantes
    • Volante de empadronamiento
    • Anotaciones en el registro
    • Expedientes
    • Buzón de notificaciones electrónicas
    • Portafirmas
    • Documentos
    • Recibos
    • Liquidaciones
    • Objetos tributarios
    • Mi Calendario fiscal
  • Publicaciones Oficiales
    • Oferta pública de empleo
    • Tablón de anuncios y edictos electrónicos
    • Normativa
    • Actas y acuerdos
    • Perfil de contratante
    • Calendario fiscal
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Suscripción o baja de notificaciones electrónicas
    • Presentación de documentación a expedientes en trámite
    • Solicitud de cita previa
    • Derecho de acceso a información pública
    • Oficinas de asistencia de registro
    • Validación de documentos
    • Quejas y sugerencias
    • Presentación de facturas
 

No reaproveche los formularios PDF que tenga guardados en su ordenador y descárguelos de nuevo cada vez que solicite un nuevo trámite. Estos formularios se actualizan periódicamente debido a cambios normativos y/o posibles errores.

Tiene que usar el visor gratuito Adobe Acrobat Reader para rellenar los formularios PDF con el teclado.

Sol·licitud d'ajuts en l'àmbit del comerç, dels serveis i activitats

Descripción

Sol·licitud d'ajuts dirigits a fomentar la implantació, la modernització i la innovació de les petites empreses comercials, activitats i de serveis, micro o petites empreses, així com de les activitats dinamitzadores del comerç, ubicades al terme municipal d’Amposta.

Quien lo puede presentar

Els beneficiaris poden ser persones físiques o jurídiques que iniciïn o siguin titulars d’una activitat comercial o de serveis que compleixi els següents requisits:

1. Que estigui ubicat al terme municipal d’Amposta.

2. Que els Immobles estiguin afectats exclusivament a l’activitat obert al públic.

3. Siguin micro-empresa o Petita empresa: entenent com a tal la que ocupi a 8 o menys treballadors i tingui un balanç general anual que no superi els 2 milions d’euros. Per el càlcul del promig de plantilla es consideraran els treballadors i les treballadores per any a jornada completa. En el cas de persones treballadores amb jornada parcial el seu còmput serà proporcional a les hores treballades. Siguin entitats sense ànim de lucre, gremis o empreses agrupades representatives de les petites empreses.

4. Que la superfície de l’establiment no superi els 300 metres quadrats de superfície afectes a l’activitat (per al càlcul de les superfícies s’estarà al que consti al cadastre).

5. Que no estigui vinculada o participada en més d’un 25 % per empreses que no reuneixin algun dels requisits anteriorment exposats (escriptura de constitució i estatuts).

6. La seva activitat principal o dinamitzadora haurà d’estar emmarcada dins els epígrafs objecte de l’ajut que en cada convocatòria es fixi

Plazos de Presentación
13/12/2024 09:00:00 - 31/01/2025 23:59:00
Presentación

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Organo Gestor

Comerç i Mercat Municipal

Plazo de resolución

El termini màxim per emetre la resolució i notificar-la serà de 3 mesos, a comptar a partir de la finalització del termini de presentació de la sol·licitud, sense perjudici de la seva ampliació d’acord amb allò establert a la normativa vigent. Aquesta resolució provisional es notificarà a les persones interessades els quals tindran un termini de 10 dies per presentar, en el seu cas, les al·legacions que estimin pertinents. Si no es presenten al·legacions i transcorregut el termini, la resolució provisional esdevindrà definitiva amb l’aprovació de la Junta de Govern Local. En cas que es presentin al·legacions, l’expedient junt en les al·legacions se sotmetrà a aprovació per la Junta de Govern Local, essent la resolució definitiva.

Efecto del silencio Administrativo
Desestimatorio
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa básica
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
  • Reglament (UE) 2016/679 de el Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa a el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades o RGPD).
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el reglament de la llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
Pago de tasas

Aquest tràmit no té taxa associada.

Información Adicional

Els sol·licitants han de complir els requisits generals següents:

a. Complir les obligacions tributàries davant l’Estat i la Generalitat i les obligacions davant la Seguretat Social. Aquest compliment s’haurà de mantenir al llarg de tot el procediment: en el moment de presentació de la sol·licitud, prèviament a la resolució d’atorgament, i abans de rebre qualsevol pagament.

 

b. No trobar-se en cap de les circumstàncies que impedeixen adquirir la condició de beneficiari previstes a l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18.11.2003).

c. Complir els requisits establerts als articles 32.1, 32.3 i 36.4 de la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística (DOGC núm. 2553, de 7.1.1998).

d. No haver estat sancionades, en resolució ferma, per la comissió d’infracció greu en matèria d’integració laboral de discapacitats o molt greu en matèria de relacions laborals o en matèria de seguretat i salut en el treball, durant l’any anterior a la convocatòria, de conformitat amb el Text refós de la Llei sobre infraccions i sancions de l’ordre social, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2000, de 4 d’agost, o, si han estat sancionades, hagin aplicat les mesures correctores previstes i abonat les quantitats requerides per aquest concepte.

e. Complir les obligacions i no incórrer en els supòsits de prohibició establerts als articles 90.bis i 92.bis del Decret legislatiu 3/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya (DOGC núm. 3791A, de 31.12.2002).

f. Complir l’obligació de respectar la igualtat de tracte i d’oportunitats a l’àmbit laboral i, amb aquesta finalitat, adoptar mesures adreçades a evitar qualsevol tipus de discriminació laboral entre homes i dones.

g. Que els beneficiaris estiguin donats d’alta en el cens de l’Ajuntament d’Amposta.

h. Complir qualsevol altra obligació legal o reglamentària que els pugui afectar.

i. Els sol·licitants s’obliguen a facilitar quanta informació els sigui requerida per l’Ajuntament, per tal de comprovar la veracitat de les dades que han motivat el seu atorgament.

Documentación relacionada
ANNEX: Memòria d'actuació de l'activitat (INS190)

Sol·licitud d'acolliment a les ajudes en l'àmbit del comerç, dels serveis i activitats (INS077)

Nivel de identificación del solicitante
Substancial:
Acceso mediante sistema Vàlid
Documentos a Presentar
Documentació requerida
Document identificatiu de l'interessat/ada
Sol·licitud d'ajuts en l'àmbit del comerç, dels serveis i activitats (INS077)
ANNEX: Memòria d'actuació de l'activitat (INS190)
Estatuts de la societat inscrits el registre mercantil
(en cas de persones jurídiques).
Estatuts de la societat matriu
(en cas de societats participades).
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
    • Cartas de servicios
    • Actuaciones administrativas automatizadas
  • Información de interés
    • Certificados electrónicos
    • Sistemas de identificación
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU