webs municipals
CACatalà ESCastellano
Identifica't

SEU

Serveis i Tràmits

  • Menu
SEU
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Volant d'empadronament
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Liquidacions
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Normativa
    • Actes i acords
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Dret d'accés a informació pública
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Queixes i suggeriments
    • Presentació de factures
 

No reaprofiti els formularis PDF que tingui desats al seu ordinador i descarreguil's de nou cada vegada que sol·liciti un nou tràmit. Aquests formularis s'actualitzen periòdicament degut a canvis normatius i/o possibles errors.

Ha de fer servir el visor gratuït Adobe Acrobat Reader per tal d'emplenar els formularis PDF amb el teclat.

Sol·licitud d'ajuts econòmics per incentivar l'ús dels Espais Coworking a la Ciutat d'Amposta

Descripció

Ajuts públics per a les persones usuàries dels serveis de coworking

Qui ho pot presentar

Podran ser beneficiàries de la subvenció aquelles persones físiques i jurídiques que utilitzin els espais coworking ubicats a Amposta i que formin part de l’Associació Cowocat o Cowocat Rural.

Terminis de Presentació
31/08/2024 23:59:00
Presentació

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Òrgan Gestor

Desenvolupament Social i Econòmic

Termini de resolució

El que indiqui la convocatòria

Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa bàsica
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
  • Reglament (UE) 2016/679 de el Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa a el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades o RGPD).
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el reglament de la llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Pagament de taxes

Aquest tràmit no té taxa associada.

Informació Addicional

Període subvencionable:

El període subvencionable serà d’entre un mínim de 6 i un màxim de 12 mesos i estarà comprès entre les dates especificades a la convocatòria.

Requisits previs:

  • Utilitzar els espais coworking d’un centre d’Amposta que:
  • Formi part d’alguna de les associacions que hi ha a Catalunya: Cowocat i CowocatRural.
  • Que estigui donat d’alta de l’ epígraf 861.2 (lloguer de locals).
  • Que la formació contractual amb les persones usuàries inclogui els avantatges de formar part d’aquesta comunitat de coworkers com ara la dinamització d’una comunitat de professionals que a més de compartir l’espai de treball, també pugui establir sinergies i col·laborar en projectes conjunts.
  • No trobar-se en concurs de creditors.
  • Estar donat/da d’alta al Règim Especial de Treballadors Autònoms (RETA) o a la Mútua del corresponen col·legi professional de forma continuada durant tot el període subvencionable o disposar d’un contracte vigent amb una empresa.
  • Desenvolupar, a criteri de l’Ajuntament d’Amposta, una activitat lícita que no suposi discriminació, atempti contra la dignitat i igualtat de les persones, fomenti la violència o vagi contra els drets humans, no portar a terme accions que siguin il·legals, nocives, perilloses o molestes ni que puguin ferir la sensibilitat de les persones i/o empreses.
  • Disposar d’alta d’activitat de l’AEAT (model 036) de forma continuada durant tot el període subvencionable.
  • No trobar-se en cap de les circumstàncies que impedeixen adquirir la condició de persona beneficiària previstes a l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.
  • Complir les obligacions i no incórrer en els supòsits de prohibició establerts als articles 90.bis i 92.bis del Decret legislatiu 3/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya
  • Complir qualsevol altra obligació legal o reglamentària que els pugui afectar.
  • Trobar-se al corrent de pagament de les obligacions amb l’Ajuntament, l’Agència Estatal d’Administració Tributària i la Seguretat Social. Aquest compliment s’haurà de mantenir al llarg de tot el procediment: en el moment de presentació de la sol·licitud, prèviament a la resolució d’atorgament, i abans de rebre qualsevol pagament.
  • Complir amb l’obligació de comunicar l’obtenció d’altres subvencions públiques o privades per a la mateixa activitat, en el benentès que en cap cas l’import de les subvencions atorgades pot ser d’una quantia que, aïlladament o en concurrència amb subvencions d’altres entitats, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat que ha de desenvolupar la persona beneficiària.
Documentació relacionada
Formulari de comunicació de dades del creditor (INS017) (si s'escau)

Sol·licitud d'ajuts a persones usuàries d'espais de coworking (INS197)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documentació requerida
Sol·licitud d'ajuts econòmics per incentivar l'ús dels Espais Coworking a la Ciutat d'Amposta (INS197)
Comunicació de dades del creditor (INS017)
(només en cas fraccionament o ajornament, i només en el cas que sigui el primer cop que s'aporta o bé el compte bancari hagi canviat).
Certificat de titularitat bancària
(si no s'ha aportat la comunicació de dades del creditor, i només en el cas que sigui el primer cop que s'aporta o bé el compte bancari hagi canviat).
Alta censal d'empresaris/es o professionals individuals - model 036 o 037
(on es pugui comprovar l'alta dins el període de convocatòria).
Alta inicial al RETA o a la mútua
Comprovant que hagi causat alta inicial en el règim especial de Treballadors Autònoms (RETA) o en la mútua del corresponen col·legi professional a partir de la data que s'indiqui en la corresponent convocatòria.
Contracte laboral amb l'empresa
(en el cas d'empreses que tinguin treballadors utilitzant els serveis de coworking).
Informe de vida laboral
(en el cas d'empreses que tinguin treballadors utilitzant els serveis de coworking, que acrediti que continua desenvolupant l'activitat durant tot el període subvencionable).
Contracte del servei de coworking vigent
(que estigui utilitzant a un centre coworking de la ciutat d'Amposta a nom de la persona física o jurídica sol·licitant).
La sol·licitud està fora de termini
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU