No reaprofiti els formularis PDF que tingui desats al seu ordinador i descarreguil's de nou cada vegada que sol·liciti un nou tràmit. Aquests formularis s'actualitzen periòdicament degut a canvis normatius i/o possibles errors.
Permet la modificació de les dades que consten al padró municipal per a persones empadronades al municipi que detectin alguna errada a les seves dades o bé actualitzar-les, a excepció del canvi de domicili.
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Durant tot l'any
Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Estadística
Tres mesos a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).
Les ordinàries del procediment administratiu.
- Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.
- Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
Aquest tràmit no té taxa associada.
Requisits previs:
- Estar empadronat al municipi.