webs municipals
CACatalà ESCastellano
Identifica't

SEU

Serveis i Tràmits

  • Menu
SEU
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Volant d'empadronament
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Liquidacions
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Normativa
    • Actes i acords
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Dret d'accés a informació pública
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Queixes i suggeriments
    • Presentació de factures
 

No reaprofiti els formularis PDF que tingui desats al seu ordinador i descarreguil's de nou cada vegada que sol·liciti un nou tràmit. Aquests formularis s'actualitzen periòdicament degut a canvis normatius i/o possibles errors.

Ha de fer servir el visor gratuït Adobe Acrobat Reader per tal d'emplenar els formularis PDF amb el teclat.

Comunicació prèvia d'obertura d'explotació ramadera d'autoconsum

Descripció

Mitjançant la Comunicació prèvia d’obertura d’explotació ramadera d’autoconsum la persona interessada posa en coneixement de l’administració l’inici d’una activitat de les explotacions d’autoconsum, petita capacitat, centres d’emmagatzematge de material genètic i pastures.

Finalitat

Mitjançant la Comunicació prèvia d’obertura d’explotació ramadera d’autoconsum la persona interessada posa en coneixement de l’administració l’inici d’una activitat o les modicifacions següents:

  • Inici d’activitat de les explotacions d’autoconsum, petita capacitat, centres d’emmagatzematge de material genètic i pastures.
  • Qualsevol modificació en una explotació d’autoconsum o petita capacitat que no impliqui una pèrdua de la seva condició.
  • Canvis entre les diferents espècies d’aus de corral i canvis entre l’espècie ovina i caprina, sense increment de les UB totals de l’explotació.
  • Modificacions que suposin un increment inferior a 1.500 kg de nitrogen de les dejeccions generades a l’explotació: s’hi inclouen ampliacions, reduccions, canvis o noves orientacions productives, etc.
Qui ho pot presentar

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre, o del/la representant legal degudament acreditat/da i autoritzat/da.

Terminis de Presentació

Durant tot l'any.

La comunicació prèvia es presenta quan es vol iniciar l’activitat i un cop finalitzades les obres i les instal·lacions necessàries per dur-la a terme.

Presentació

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Òrgan Gestor

Activitats

Termini de resolució

No hi ha resolució.

Les comunicacions prèvies presentades d’acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada al Registre general de l’Ajuntament, moment a partir del qual es pot exercir l’activitat comunicada, sempre que es disposi del comprovant de pagament de les taxes corresponents. La presentació de la comunicació prèvia faculta l’Ajuntament per verificar la conformitat de les dades que s’hi contenen.

Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos

Les ordinàries del procediment administratiu.

Normativa bàsica
  • Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica.
  • DECRET 40/2014, de 25 de març, d’ordenació de les explotacions ramaderes.
  • Llei 22/2003, de 4 de juliol, de protecció dels animals
  • Llei 39/2105, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.
Pagament de taxes

El que marca l’Ordenança 02 Fiscal - Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE).

Informació Addicional

Els requisits previs són:

  • Disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia d’obres quan procedeixi.

Altra informació d’interès:

  • Quan el servei tècnic municipal, en comprovar les dades consignades a la comunicació prèvia d’obertura detecti qualsevol inexactitud, falsedat o omissió ho posarà en coneixement de la persona titular, que disposarà del termini d’un mes per corregir-la i/o pe perfeccionar-la, sens perjudici del dret a presentar al·legacions en el termini de 15 dies a comptar de la notificació i de les responsabilitats a les quals s’hagués de fer front.
  • L’Ajuntament podrà incorporar l’activitat en un pla d’inspecció per a verificar el compliment dels requisits i la normativa sectorial aplicable. En cas que es constati algun incompliment s’iniciarà un procediment d’esmena d’una durada màxima de dos mesos, que no comportaria la suspensió de l’activitat, tret que hi hagués risc per a les persones, els béns o el medi ambient.
  • Aquest procediment d’esmena té una durada màxima de dos mesos i és independent i compatible amb un possible procediment sancionador, i supletori en els casos en què la normativa sectorial de l’activitat no estableixi un procediment específic.
Documentació relacionada
Sol·licitud comunicació prèvia explotació ramadera (INS147)

Sol·licitud de comunicació prèvia d'obertura d'explotació ramadera d'autoconsum

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documentació requerida
Sol·licitud de comunicació prèvia d'obertura d'explotació ramadera d'autoconsum (INS147)
Contracte, cessió d'ús o similar per part del propietari dels terreny
(en el cas que no sigueu titulars dels terrenys de pastura).
Autorització d'abastament d'aigua d'un pou emesa per l'AC
(en el cas d'explotacions sotmeses al règim d'autorització administrativa per part de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA)).
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
  • Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta
  • 977 70 00 57
  • ajuntament@amposta.cat
  • www.amposta.cat/

Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

Ministerio de política territorial Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia Next Generation EU